.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل بانک ملی کشور: سیمان مازندران بزرگترین کارخانه سیمان کشوراست

شمال نیوز: مدیرعامل بانک ملی کشوراز روند تولید سیمان  در کارخانه سیمان نکا بازدید بعمل آوردند.

به گزارش شمال نیوز، دراین بازدید یک ساعته  مدیرعامل  بانک ملی کشور ، با حضور  ریاست سازمان صنعت و معدن  استان مازندران ، مقیمی  و دامادی نمایندگان مردم نکا بهشهر  گلوگاه  و ساری  در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار نکا و تنی چند از مدیران  از بخش های مختلف  سمان مازندران  بازدید  نمودند .

همتی  در حاشیه  این بازدید در گفتگو با خبرنگار واحدی مرکزی خبر در شهرستان نکا گفت: بانک ملی  محدودیتی برای پرداخت سرمایه درگردش به واحدهای تولیدی فعال ندارد.

DSCN0196
عبدالناصر همتی از این کارخانه به عنوان کارخانه فعال و بزرگترین کارخانه سیمان کشور نام برد که تولیدات با کیفیتی را به بازار عرضه می کند.
وی با اشاره به اینکه بانک ملی در سال‌جاری تاکنون ۲۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که ۳۷ درصد آن مربوط به تولید بوده است خاطر نشان کرد : بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک دولتی کشور، دغدغه تولید دارد و با توجه به اینکه سرمایه در گردش، دغدغه اصلی شرکت ها و واحدهای تولیدی است از تولیدکنندگان فعال در کشورحمایت می کنیم و سرمایه در گردش دراختیارشان می گذاریم.
وی یادآورشد: محدودیتی برای اعطای سرمایه در گردش نداریم و واحدهایی که بازدهی مناسبی دارند و بقولی چرخشان بیشتر می چرخد و هر مقدار سرمایه در گردش بخواهند در اختیارشان خواهیم گذاشت .

مدیر عامل سیمان کشور با اشاره به رشد ۲۷ درصدی و افزایش موجودی کلینکر نسبت به سال ۹۲ خاطر نشان کرد : کارخانه های سیمان کشور در ۹ ماهه گذشته بیش از ۵۱ میلیون و ششصد و پنجاه هزار تن سیمان تولید نموده است.

حمید یوسفی  گفت: در این مدت بیش از ۵۶ میلیون و هشت صد و پنجاه هزار تن کلینکر در کشور تولید شده است .

مدیرعامل سیمان نکا نیز با اشاره به عرضه سیمان دربازار پایین تر از نرخ مصوب توسط برخی از کارخانجات گفت: متاسفانه این عامل موجب بروز مشکلات در بازار شده است.

DSCN0219

یوسفی ادامه داد: به دلیل وجود رقابت ناسالم تولید سیمان در کشور و عدم رعایت نرخ مصوب، سیمان نکا در اذر ماه گذشته ۱۳ونیم درصد کاهش در فروش سیمان نسبت به ماه قبل از آن داشته است.
وی گفت: باید کنترل مناسبی برعرضه و قیمت فروش سیمان در بازار انجام شود تا با رعایت نرخ مصوب سیمان در کشور، به سودآوری مناسب برسیم.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید با اشاره به تولید مناسب و با کیفیت سیمان مازندران نو صادرات ان به کشورهای حاشیه خزر و کشورهای آسیای میانه اظهار داشت: تولید صادرات سیمان نکا برند مناسبی است که باید با تزریق مناسب اعتبارات و سرمایه، موجب رشد و ترقی آن شویم و حمایت از صادرات و عرضه سیمان به کشورهای دیگر سبب رونق اشتغال و تولید درمنطقه خواهد شد .
وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی مناسب طوری عمل شود که سرمایه درگردش صنعت افزایش یافته و بازار سالم نگه داشته شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.